úterý 20. prosince 2011

Bolivia Wara Wara v Minoru

Minor měl dnes pro všechny kávomily připravený vánoční dárek: Bolivia Wara Wara III, 2009 Cup of Excellence #16 (praženo v La Bohéme Café) připravenou jako espresso. Kvalitě této kávy odpovídá i její cena (2,50 korun za gram, přičemž většina káv od Doubleshot.cz stojí 1 korunu za gram). 

Takhle vypadá správně připravené espresso. A ještě líp to chutnalo.
Odborně a s nejvyšší péčí připravené espresso stálo 40 korun a ještě jsem jako pozornost dostal ochutnávku filtrované Nicaraguy. Espresso mělo krásnou hustou cremu s náznakem tygřích pruhů a ještě lépe vonělo a chutnalo. Pravda, Red Brick Espresso od Square Mile Coffee bylo o něco výraznější, ale i tak tahle káva rozhodně stála za ochutnání. 

Taky jsem si chtěl koupit láhev kávového piva (spolupráce Doubleshot.cz a minipivovaru Ujkovice), které jsem včera ochutnal točené ve Spolku, ale do Minoru pivo nedorazilo a ve Spolku lahvové neměli. Asi ho někdo vypil už cestou.

A abych nezapomněl, ráno jsem se na snídani stavil do čerstvě otevřeného pasta baru Cattani. Espresso bylo celkem fajn (správná velikost a dalo se vypít i bez mléka a cukru), ze zákusků měli jen tiramisu, ale zato domácí a moc dobré, akorát by mohlo mít kávovější chuť. Vzhledem k tomu, že otvírají už v osm ráno, doufám, že snídaňovou nabídku časem rozšíří.

3 komentáře:

  1. Jé to je ale víborný blogísek. Ještě byste mohli napsat kde mají nejlepší preso s mlíčkem, protože tak ho mám nejradči.

    OdpovědětVymazat
  2. http://i0.kym-cdn.com/photos/images/original/000/126/314/3cd8a33a.png?1306264975

    OdpovědětVymazat
  3. My když s manželem jedeme někam na kolo tak se musíme přesvědčit že si někde dáme skutečně kvalitní kávu. Už se nám stalo že jsme totiž jednou byli na výletě a tam dokonce v kavárně ani nevěděli jestli používají delonghi odvápňovač a nebo to jedou jen tak lážo plážo. Takový přístup mě šokoval.

    OdpovědětVymazat