středa 11. ledna 2012

Café Paradigma: sledujte budování nové kavárny online

Na kole i na blogu se snažím být vždy nejrychlejší, ale dnes otevřeně přiznávám, že mě konkurence dostala. Jak jsem se dočetl na Kavalérii, mezi FF a FSS vzniká nová kavárna - Café Paradigma. A mají pozoruhodný koncept, budování kavárny můžete sledovat online díky krátkým zprávám a fotkám na facebooku. A vznik kavárny můžete dokonce ovlivňovat, jméno kavárny ostatně vybrali hlasující v anketě a stejným způsobem se teď vybírá značka kávy. Naivně jsem hlasoval pro Squaremile Coffee, ale na výběr je i Doubleshot.cz a La Bohéme Café a spousta dalších značek. Podle všeho to budoucí kavárníci se svou kavárnou myslí vážně, a to je fajn. A to jsem se ještě nezmínil o tom, že součástí kavárny bude i malý prostor s pódiem otevřený všemožným druhům kultury.

Mrzí mě jediná věc. Kavárna se bude nacházet ve sklepním prostoru pod úrovní ulice. A to podle mě pro žádnou kavárnu není dobře, protože by měla být prodloužením ulice. Třeba Spolek je ale důkazem, že to může fungovat i jinak, tak uvidíme. Držím palce.

A mimochodem, včera jsem se zúčastnil základního baristického kurzu od Coffee Clubu. Ale o tom se chystám napsat samostatný příspěvek.

Žádné komentáře:

Okomentovat